woensdag 30 november 2011

We zijn op dreef....

Lieve.......,
Gek op spelletjes en rekenen
Maar niet zo weg van tekenen
Ik ging dus driftig op zoek
Naar ideeën in mijn grote boek
Weet je wat ik daarin vond?
Nee.....geen paard of kat of hond
Maar iets met schapen scheren
Je moet het spel maar eens proberen
Het is ook nog met getallen
Dus het zal je zeker goed bevallen.

                     Groeten van
                           Sint


Lieve.......,
Je had eens een prachtig vest
Dat stond je opperbest
Het had patronen met vrolijke kleuren
Die iedereen op deed fleuren
Maar ja, nu is ie te klein
En zit dus niet meer zo fijn
Nu hoor ik dat je met deze kou
Toch wel graag een nieuwe wou
Ik ben daarom snel op pad gegaan
Om voor jou een nieuwe in te slaan
En jawel....ik vond er 1 met mooi figuren
Die heb ik dus direkt op laten sturen
Zoals je ziet, het is nu hier
Dus ontdoe het pakje snel van zijn papier
En trek het vest direkt maar aan
Want ik weet zeker dat het je goed zal staan!
                    Liefs van Zwarte Piet

Geen opmerkingen:

Een reactie posten