dinsdag 29 november 2011

Gedichten en rijmpjes

Bij ieder pakje moet natuurlijk ook een gedicht. Nou is internet daarbij een grote hulp. Wat kan je daar al veel gedichten vinden zeg. Inspiratie genoeg, maar voor een aantal pakjes/surprises moest ik toch echt zelf aan het werk. En ik moet bekennen dat dat toch ook wel erg leuk is. Het kost me alleen altijd zoveel tijd, dat ik dit jaar ook maar een paar rijmpjes heb geleend. Wat ben ik op die momenten bij met internet en google. ;)

Maar omdat ik vind dat ik voor dat schaamteloze lenen ook een tegenprestatie moet leveren wil ik mijn eigen gedichten (of de gedichten die mijn kinderen samen met mij hebben gemaakt) met jullie delen. Misschien maak ik er zo weer andere mensen heel gelukkig mee.

Hieronder vast het eerste gedicht.

Lieve.......,
Voor jou is deze kat met vlekken
Ze is dol op lekkerbekken
Het maakt niet uit in welke maat
Ze kluift ze af tot op de graat
Ze is ook nog eens hoogzwanger
Dus wacht nu niet meer langer
Want onder in haar buik
Daar vind je een toegangsluik
Verricht nu snel een keizersnee
Met wat je vindt ben je vast wel heel tevree.

Groeten van Sint en Piet

Geen opmerkingen:

Een reactie posten