dinsdag 29 november 2011

Sinterklaastijd

Gezelligheid. Maar ook een hele drukte.
Surprises maken, gedichten rijmen, hulppiet spelen......en niet te vergeten mijn kinderen begeleiden met knutselen en op school de nodige hand en span diensten verrichten.
Als eerste ben ik voor school aan de knutsel geweest. Want iedere ouder moet de Sint een handje helpen.
Dit jaar had ik een enveloppe met inhoud meegekregen, die ik eenmaal thuisgekomen goed had verstopt i.v.m. nieuwsgierige kinderen.
En verstoppen.....ja dat kan ik wel! Want die enveloppe die kon ik toch even niet meer vinden. :(
Lichtelijk geïrriteerd het huis doorzocht, en na wat rondsnuffelen kwam ie gelukkig toch weer uit zijn onderduikadres tevoorschijn. Omdat ik bang was dat ik het de volgende keer echt te goed verstoppen zou, heb ik maar meteen de instructies opgevolgd. Vervolgens het geknutselde netjes ingepakt en de volgende ochtend op school ingeleverd.

Pfffft....missie 1 geslaagd!
Op naar de volgende Sinterklaasmissie ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten